Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Zapytanie ofertowe na zakup usług związanych z działaniami promocyjnymi na potrzeby wydarzenia targowego Cloud Expo Europe 2022:
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie filmu promującego produkt
Część III: Kampania za pośrednictwem narzędzi internetowych
W związku z realizacją projektu pn. Internacjonalizacja platformy RevDeBug na nowe rynki docelowe: Kanady, Holandii oraz Singapuru, w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Revdebug.com Sp. z o.o. działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na wykonanie usług związanych z działaniami promocyjnymi na potrzeby wydarzenia targowego Cloud Expo Europe 2022 w Wielkiej Brytanii w terminie 02-03.03.2022 r.
Revdebug.com Sp. z o.o.
ul.J. Słowackiego 1
85-008 Bydgoszcz
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: e-mail: zbigniew.trzeciak@revdebug.com
Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” (zał. nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/G/2020) oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”,
W zakresie nieuregulowanym w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług związanych z działaniami promocyjnymi na potrzeby wydarzenia Cloud Expo Europe 2022 w Wielkiej Brytanii. Zamówienie podzielone jest na 3 części, z których każda obejmuje:
Część I:
1) Zaprojektowanie zgodnie z wytycznymi wizualizacyjnymi firmy RevDeBug (udostępnionymi bezpośrednio wytypowanemu w ramach postępowania wykonawcy) następujących materiałów promujących firmę Zamawiającego na wydarzeniach targowych w ramach projektu :
a) 2 designy roll-upów; b) Wizytówki jednostronne dla 3 osób; c) Ulotki A5 dwustronne; d) Gadżet reklamowy: długopis z grawerem;
Ostateczna wersja projektu musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji gadżetów reklamowych.
2) Produkcja zaprojektowanych w poprzednim punkcie materiałów promujących firmę Zamawiającego na wydarzeniu Cloud Expo Europe2022 w Wielkiej Brytanii:
a)2 roll’upy premium o szer. 120cm, wys. 210 cm wraz z torbą do transportu. Rollup wykonany z materiału STOPLIGHT blokującego światło z obu stron, podstawa rollupu - stabilna kaseta aluminiowa bez nóżek – typu łezka z chromowanym wykończeniem, torba - gruba, wielowarstwowa dla łatwego transportu
b) Wizytówki jednostronne dla 3 osób po 250 sztuk na osobę, tj. łącznie 750 sztuk, Kształt prostokątny, rozmiar: 90 x 50 mm + spady, materiał: powlekane 350g, matowe, druk w kolorze
c) Ulotki A5 dwustronne 750 sztuk: papier 115g błyszczące, druk w kolorze
d) Gadżety reklamowe: długopisy metalowe, automatyczne z niebieskim wkładem z grawerem wykonanym laserowo 250 sztuk
Za dostawę wyżej wymienionych materiałów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego odpowiedzialny jest Wykonawca.
Kody CPV dla części I zamówienia:
CPV: CPV: 22462000-6: Materiały reklamowe
CPV: 22000000-0 Druki i produkty podobne
Część II:
1) Zaprojektowanie i wyprodukowanie krótkiego filmu o produkcie.
Kody CPV dla części II zamówienia:
CPV: 92111210-7 Produkcja filmów marketingowych
Część III:
1) Przeprowadzenie dodatkowych działań promocyjnych bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawcy, obejmujących działania internetowe: kampanie Google Ads (pozycjonowanie wyszukiwań w wyszukiwarce) oraz emisję treści reklamowych/sponsorowanych w mediach społecznościowych w okresie od 01.02.2022 do 30.04.2022 (chyba, że termin wydarzenia targowego ulegnie zmianie, to odpowiedniej zmianie ulegnie termin realizacji kampanii, która rozpocząć się powinna w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym ma miejsce wydarzenie targowe, natomiast kończyć w miesiącu następującym po miesiącu, w którym ma miejsce wydarzenie targowe).
Kody CPV dla części III zamówienia:
CPV: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych.
Istnieje możliwość składania ofert częściowych – tzn. każdy z potencjalnych oferentów może złożyć ofertę na jedną lub więcej, lub wszystkie części zapytania ofertowego zgodnie z podziałem według poniżej wskazanego schematu. Każda z części zapytania tj. I, II, III, rozpatrywana będzie osobno zgodnie z opisanymi w punkcie 8 zapytania ofertowego kryteriami wyboru oferty. W każdej części zapytania ofertowego wybrany zostanie oferent który uzyskał największą ilość punktów w danej części. Oferenci którzy złożyli ofertę na większą liczbę części zapytania ofertowego nie będą z tego względu faworyzowani.
Istnieje możliwość składania ofert częściowych według poniższego schematu:
Część I - Zaprojektowanie i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych
Część II - Zaprojektowanie i wykonanie filmu promującego produkt
Część III - Kampania za pośrednictwem narzędzi internetowych
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez jednego wykonawcę na jedną albo na więcej części zamówienia. Każda część oceniana będzie osobno w oparciu o kryteria wyboru ofert.
UWAGA: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu, podawane do wiadomości publicznej, w tym wszystkie materiały promocyjne, gadżety oraz film muszą zostać odpowiednio oznaczone następującym ciągiem znaków:
(1) znak Funduszy Europejskich złożony z symbolu graficznego, nazwy Fundusze Europejskie oraz nazwy Program Regionalny,
(2) znak barw Rzeczypospolitej Polskiej składający się z symbolu graficznego oraz nazwy Rzeczpospolita Polska (warunek ten determinuje wyłącznie wydruki w kolorze),
(3) herb województwa kujawsko-pomorskiego z podpisem,
(4) logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (wzór odpowiedniego ciągu znaków zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy/Wykonawcom po podpisaniu umowy na realizację zamówienia). zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: zbigniew.trzeciak@revdebug.com
Oferenci mogą zadawać pytania od 19.01.2022 r. do 25.01.2022 r. do godz. 12.00.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem ww. wyznaczonego terminu na składanie pytań.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminach:
Dla części I: 21.02.2022
Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest adres:
Revdebug.com Sp. z o.o.
Calin Muresan
ul. Pohulanka 12/96
03-890 Warszawa
Termin dostawy w godzinach 9.00 - 16.00
Dla części II: 23.02.2022
Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest adres email: zbigniew.trzeciak@revdebug.com
Dla części III: kampania realizowana musi być od 01.02.2022 r. do 30.04.2022 r.
Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienie wcześniej niż we wskazanym terminie w przypadku części I i II.
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych
Do oferty należy dołączyć portfolio z 4 realizacjami dla każdego z 4 elementów. W przypadku braku portfolio, oferent zostanie jednokrotnie poproszony o przesłanie brakującego elementu oferty. W przypadku braku odpowiedzi zostanie wyłączony z uczestnictwa w postępowaniu.
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie filmu promującego produkt
Część III: Kampania za pośrednictwem narzędzi internetowych
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
1) Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
UWAGA: Kryteria oceny ofert są takie same dla wszystkich części zamówienia tj. części I II i III.
Kryteria oceny oferty:
1. Cena netto (łącznie) – 100 %
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy).
Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Sposób wyboru oferenta:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów.
Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
1) Oferty należy składać w formie elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta) na adres e-mail: zbigniew.trzeciak@revdebugcom
W tytule e-mail należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr 02/2022”. Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
2) Oferty można złożyć również w formie papierowej: osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę i godzinę wpływu oferty na adres Zamawiającego tj.:
Revdebug.com Sp. z o.o.
Ul. J. Słowackiego 1
85-008 Bydgoszcz
3) Termin składania ofert upływa dnia 27.01.2022 r. do godziny 23:59 strefy czasowej, w której funkcjonuje Zamawiający. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2) Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wnioskodawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. W przypadku oferty podpisanej przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3) W treści oferty powinny zostać ujęte informacje pozwalające na dokonanie ich porównania w oparciu o opisane w pkt. 8 kryteria wyboru. Jeśli w treści oferty zabraknie ww. informacji lub będzie niejasna dla Zamawiającego, ten ma prawo pisemnie/e-mailowo zwrócić się do Oferenta w celu uzupełnienia oferty lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
4) Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.
5) Do formularza oferty - Załącznik nr 1 należy dołączyć:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2,
b) Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości - Załącznik nr 3,
c) W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
1) Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
2) Oferta powinna być kompletna tzn. do oferty (Załącznik nr 1) powinny być załączone Zał. nr 2, Zał. nr 3. W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3) Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
4) Zamawiający przy wyborze oferty weryfikować będzie wyłącznie dokumenty wskazane w zapytaniu ofertowym jako niezbędne do prawidłowego i skutecznego złożenia oferty tj. Zał. nr 1 Formularz zapytania ofertowego, Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zał. nr 3 Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości, W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do podmiotów składających Ofertę o uzupełnienie dokumentacji ofertowej, jeśli ta zawiera oczywiste omyłki pisarskie lub braki dokumentów będących załącznikami do Oferty (Zał. nr 2, Zał. nr 3, W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.)
6) Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
7) Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
8) W treści oferty powinny zostać ujęte informacje pozwalające na dokonanie ich porównania w oparciu o opisane w pkt. 8 kryteria wyboru. Jeżeli w treści oferty zabraknie w/w informacji lub będzie niejasna dla Zamawiającego, ten ma prawo pisemnie/e-mailowo zwrócić się do Oferenta w celu uzupełnienia oferty lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż którykolwiek z elementów wyceny zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.
10) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości lub poszczególnych części zapytania ofertowego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny, a w szczególności, gdy:
a) łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie części zamówienia,
b) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
12) Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
13) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
14) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15) Zamawiający nie dopuszcza możliwość płatności zaliczkowych.
1) Zamawiający wybierze dla każdej z części zamówienia najkorzystniejszą ofertę, w oparciu o ustalone kryteria wyboru ofert wskazanych w pkt. 8 zapytania ofertowego.
2) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście Oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek - niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta, którego oferta została poprawiona.
3) Informację o rozstrzygnięciu Zamawiający zamieści na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
4) Zamawiający sporządzi protokół oceny ofert, a następnie skieruje do wybranego podmiotu informacje o wyborze oferty i wezwanie do podpisania umowy w sprawie zamówienia.
5) Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta z uwzględnieniem danych wynikających z zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
6) O terminie i miejscu podpisania umowy Zamawiający zawiadomi wykonawcę pisemnie lub mailowo.
7) W przypadku, gdy podmiot, który został wybrany, zrezygnuje z podpisania umowy Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z podmiotem, którego oferta była druga w kolejności najkorzystniejszych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań (np. udziału w określonej imprezie targowej) w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
Revdebug.com Sp. z o.o. informuje, iż Administratorem danych osobowych (dalej jako: „Dane osobowe”) pozyskanych od Wykonawcy w trakcie trwania współpracy między Stronami jest Revdebug.com Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. J. Słowackiego 1, 85-008 Bydgoszcz, adres mailowy: tomasz@revdebug.com zgodnie z RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dane osobowe pracowników Wykonawcy przetwarzane są w celu realizacji współpracy na podstawie niniejszej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO a także w celu realizacji wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Revdebug.com Sp. z o.o. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej tj. czas realizacji umowy wydłużony o okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa dotyczących przedawnienia roszczeń oraz terminy przechowywania dokumentacji wynikające z przepisów podatkowych).
Revdebug.com Sp. z o.o. nie zamierza przekazać Danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, przetwarzać ich w sposób zautomatyzowany czy też profilować.
Dane osobowe, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, Revdebug.com Sp. z o.o. zleci to zadanie, np. kurierom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, doradcom finansowym, kancelariom rachunkowym abyśmy mogli wykonywać swoje zobowiązania umowne, wynikające z przepisów prawa oraz dochodzić roszczeń i praw nam przysługujących.
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Dane oferenta:
(nazwa, adres, adres e-mail)
OFERTA *
w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 19.01.2022 r.
Przedmiot zamówienia |
TAK/NIE* |
Wartość netto ** |
VAT ** (…) |
Wartość brutto** (…) |
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych |
|
|
|
|
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie filmu promującego produkt |
|
|
|
|
Część III: Kampania za pośrednictwem narzędzi internetowych |
|
|
|
|
* proszę zaznaczyć TAK/NIE w zależności, której części zamówienia dotyczy oferta
** proszę w tabeli powyżej wskazać walutę oferowanej przez Wykonawcę ceny.
W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Deklarujemy związanie ofertą: 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 9 zapytania ofertowego.
Oświadczam, że zapoznaliśmy się z zakresem działań obejmujących zamówienie i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie konieczne informacje do złożenia oferty.
Oświadczamy, że zgadzamy się z zapisami zapytania ofertowego.
W przypadku udzielenia zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
………………………………………… ……………………………………………………..
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych o składania ofert w imieniu Oferenta)
Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany …………………………………………………………………..………….………………………………..
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
Posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
…………………………………………… ……………………………………………
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób upoważnionych do składania ofert
w imieniu Oferenta
Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany
………………………………………..…………………….……………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Oferenta)
działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa Oferenta)
oświadczam, że:
D)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia z linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
……………………………………
………………………………………………………….
Miejscowość i data (podpis i pieczęć osoby/osób
upoważnionych do składania ofert w imieniu Oferenta)
Strona korzysta z plików cookie