Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zorganizowanie udziału w targach w charakterze zwiedzającego - ISH 2023

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

PEŁNA TREŚĆ ZAPYTANIA I ZAŁĄCZNIKÓW ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZONYM PLIKU

 

Przedbojewice, dnia 16.02.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2023

W związku z realizacją projektu „Wejście firmy Polimat na nowy rynek Białorusi”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadania:

Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w targach w charakterze zwiedzającego w zagranicznych targach ISH 2023 w terminie 13-17.03.2023 w Niemczech:

  1. a)  Organizacja udziału w targach

  2. b)  Zorganizowanie noclegów

  3. c)  Wyżywienie

  4. d)  Transport przedstawicieli Zamawiającego

  5. e)  Tłumaczenia podczas targów

  6. f)  Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w zagranicznych targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzającego.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Roman Brejecki Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Firma „Polimat” z siedzibą w Przedbojewice (Przedbojewice 33, 88-150 Kruszwica), NIP 5560011728, REGON 091296260.

Adres strony internetowej Zamawiającego: https://polimat.com.pl/ Osoba do kontaktów: Karolina Brejecka-Kamińska
Adres e-mail: k.brejecka@polimat.com.pl
Telefon: 52 5662096 wew.29

  1. Informacje ogólne

    1. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

    2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko- pomorskie.pl/

  2. Data ogłoszenia zapytania ofertowego

    16.02.2023

  3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

 
  1. Termin składania ofert mija w dniu 23.02.2023. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

  2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1. niniejszego Zapytania ofertowego

lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: k.brejecka@polimat.com.pl.

  1. Termin związania ofertą

    Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  2. Warunki udziału w postępowaniu

    1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

    2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

      1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

      2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

      3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,

        pełnomocnika,

      4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w

        linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii

        bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na

      podstawie oświadczenia Oferenta.

    4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza

      oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.

    5. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli

      ofertę po terminie.

    6. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu

      zamówienia.

    7. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W

      razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod

      rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

    8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia

      oferty.

 
  1. Wymagania dotyczące wadium

    1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł (słownie dwa tysiące złotych).

    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

    3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

    4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

      1. 1)  pieniędzy;

      2. 2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-

        kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

      3. 3)  gwarancjach bankowych;

      4. 4)  gwarancjach ubezpieczeniowych.

    5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr: 02 1090 1069 0000 0000 0701 4437.

    6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Roman Brejecki Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Firma „Polimat”.

    7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

    8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

      1. 1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

      2. 2)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

  2. Termin realizacji umowy

    Do 31.03.2023 – w przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.

  3. Opis przedmiotu zamówienia

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.

10. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)

  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8

  • Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8

  • Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0

  • Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0

  • Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4

  • Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2

  • Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8

  • Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1

  • Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6

  • Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6

 

11. Kryteria wyboru oferty

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów; Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:

    Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

  2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.

  3. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.

  4. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

12. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu

    zamówienia.

  3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą

    ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim z tabeli kursów średnich walut obcych NBP z ostatniego dnia terminu przeznaczonego na przyjmowanie ofert.

  4. Oferta powinna zawierać:

    1. 1)  Datę przygotowania oferty;

    2. 2)  Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;

    3. 3)  Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;

    4. 4)  Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;

    5. 5)  Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

13. Warunki zmiany umowy

  1. Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadania w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.

  2. W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów.

  3. W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.

  4. W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.

  5. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku

 

wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego

postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.

  1. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony

    Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.

  2. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

14. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

15. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Roman Brejecki Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Firma „Polimat”
Data zamieszczenia 2023-02-16
Data składania ofert 2023-02-23
Rodzaj zamówienia artykuły i sprzęt sportowy
Powiat Powiat inowrocławski
Gmina Kruszwica
Miejscowość Przedbojewice

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2618
Wyświetlony: 401
Wygasa: 2025-11-11

Pliki

Strona korzysta z plików cookie